גיוס אשראי כנגד שעבוד נכס

בדרך כלל כשזקוקים להלוואה בסכומים גדולים למטרות עסקיות, הכתובת הראשונה תהיה הבנק המסחרי.

אחת האופציות המהירות  ביותר ללקיחת הלוואה היא הלוואה כנגד שעבוד נכס, שבמסגרתה המלווה משתמש בנכס שבבעלותו כבטוחה בגין ההלוואה שניתנה במעין תהליך של "משכון",  אולם בפועל ,עסקים רבים מוצאים את עצמם זקוקים להלוואה אך מסורבים על ידי הבנק גם במקרה של שעבוד נכס.

הבנקים בהלוואות כנגד שעבוד נכסים  בוחנים כל מקרה לגופו של עניין, על מנת לקבוע עד כמה הלקוח "אטרקטיבי" ולהחליט מה יהיו תנאי ההלוואה, כאשר הפניה נעשית ע"י לווה עם היסטוריה  שלילית, הבקשה נידחת על הסף, ללא הפעלת שיקול דעת .

מצב של סירוב אינו רק מתסכל ומייאש, הלווים חשים  לעיתים שמתעלמים מהם  בדר"כ ללא סיבה הגיונית , כאשר פער הציפיות בין מקבלי ההחלטות בבנקים  לבין  הלווים הוא עצום ולפעמים אינו ניתן לגישור..

 אז מה עושים כאשר הבנק מסרב?

הלוואות חוץ בנקאיות לבעלי חיווי אשראי שלילי/ לא תקין  כנגד שעבוד נכס יכולות להוות פתרון בטוח ומשתלם שיאפשר להם  לצאת לדרך חדשה ללא מורא וללא חשש

הלוואות כנגד שעבוד הנכס נחשבות להלוואות  עם "כרית בטחון " ולפיכך ניתן בהם להגיע  אצלנו לשיעור של כ 65% משווי הבטוחה המוצעת.

ניתן לקבל בחברתנו, בכפוף לשיקולי חיתום מקצועיים הן הלוואות גישור, בולט, גרייס, לתקופות זמן של עד 5 שנים ,כאשר העבר של הלווים אינו עוד שיקול ממגוון השיקולים ובהכרח אינו מונע את העמדת ההלוואה.

חשוב לערוך סקר שוק רחב ולהשוות בין ההצעות שמגישות חברות מימון שונות, כדי לוודא שאתם לוקחים ההלוואה הנכונה ביותר, המתאימה לצרכיכם ובעיקר שאתם מבינים ויודעים לקרא את האותיות הקטנות…

אנו בחברתנו נעשה את כל  המאמצים על מנת להקל עליכם בבחירת החלופה הנכונה,  תוך כדי השוואת החלופות ומיפוי האפשרויות המתאימות  והנכונות  ביותר עבורכם.

השירותים שלנו

אשראי לעסקים

גיוס אשראי כנגד שעבוד נכס

מימון יבוא

ניכיון שקים

פקטורינג

מימון ציוד

הלוואות בערבות מדינה​

צור קשר

ונחזור אליך בהקדם האפשרי